marți, 14 februarie 2017

azi sunt nebun!


      Cred ca am înnebunit si nu sunt singurul. Parca si aud deja nelipsitele "declarații" adică minciunile de cuplu. Acum mă întreb destul de retoric de ce ar încerca sa își arate sentimentele cineva in public?

Am o regula nescrisa:
Daca am ceva cu cineva ii zic in privat chiar daca e un reproș, critica sau un sfat bun sau rău, daca cumva eu sunt cel care primește remarca o iau ce ceva bun si util.
In cazul in care aceasta remarca mi se face in public in cazul acesta încerc sa o iau ca o gluma si sa vedem cum putem rade de moment sau de situație.

Întotdeauna dragostea, iubirea sau orice ai de spus o faci in privat si e de bine.


Apropo chiar nu mă interesează pozele de la nunta, daca aceasta a fost acum mulți ani, poate de atunci ai mai făcut ceva, sper ceva tare... in caz ca ai mers la baie!

Un comentariu:

Aici ar trebui sa scrieti si voi ... ceva