luni, 20 februarie 2017

alb cald sau alb rece?



Azi căutând câteva oferte de led-uri m-am lovit de următoarea expresie "alb cald" apoi inevitabilul s-a produs "alb rece". Pe mine mă duce cu gândul la electrocasnicele pe care le am si folosesc lumina de exemplu in frigider am un alb cald, deoarece am bec cu filament si la cuptor am o lumina galbena parca este o lumânare.



Acum in funcție de candela (K) se face o departajare:



- Alb Cald (sub 3000K) creează o atmosfera confortabilă, intima care este de preferat pentru locuințe. Lumina calda are o strălucire cu nuanță de galben si îmbogățește culorile calde (Roșu, Galben, Portocaliu), lemnul si aurul. Recomandata pentru sufragerie, hol, dormitor si zone de relaxare.



- Alb Pur (3000-6000K) este recomandat pentru desfășurarea de activități deoarece îmbunătățește productivitatea si abilitatea de a percepe contraste. Este ideal pentru zone de lucru precum bucătarii, ateliere, birouri.



 - Alb Rece (peste 6000K) este o lumina cu tenta albăstruie, mai pronunțată de la 7000K in sus. Utila pentru efecte speciale de iluminat sau pentru o atmosfera "rece". Recomandam alb rece sau pur pentru cabinete medicale sau vitrine.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici ar trebui sa scrieti si voi ... ceva