luni, 12 octombrie 2015

carnea cea de toate zilele...


De curând am început să ascult o persoana care-mi schimbă viaţa....

Am ajuns printre alte lucruri care se pot schimba la un om, ar fi, alimentaţia şi cum ştiam de mic, carnea este indispensabilă.



Am primit o lecţie de nutriţie, foarte bine documentată de altfel, prin care intelegem că omul = maimuţă si diferit de câine sau alt carnivor...
In linii mari :
  •  Carnea conduce la degradarea danturii, fiind bogată în azot, carnea elimină calciul,

  •  Alături de lactate și ouă, carnea este puternic acidă! Tipurile de cancer corelate cu consumului de carne sunt, nu întâmplator, dintre cele mai grave: cancer de colon, cancer hepatic, cancer pancreatic.

  •  Consumul de carne contribuie la o serie de boli cardio-vasculare.

  •  Carnea consuma energie vitală, in procesul digestiei, in loc sa o genereze

  •  Carnea obligă ficatul să producă mari cantitaţi de cholesterol care va forma placi în întregul organism;


http://adevarul.ro/assets/adevarul.ro/MRImage/2014/04/18/5350d0090d133766a8e46549/646x404.jpg

Acum părerea mea oricum nu contează doar vreau să o exprim..
Cum se observă doar cei care s-au adaptat au supravieţuit de-a lungul timpului... eu incerc să mă adaptez situaţiei....


By Banutiberiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici ar trebui sa scrieti si voi ... ceva